Відбулась заміна форми власності юридичної особи, а також її назва. У з вязку з цим необхідно замінити старий акт. Підскажіть будь-ласка який саме перелік додаткових документів крім самої заяви в даному випадку необхідно надати і які строки на виготовлення нового державного акту на право власності на земельну ділянку. Сам акт що підлягає заміні нового зразка. На яку саме законодавчу базу я можу посилатись при наданні заяви про заміну акту,оскільки не хотілось бы щоб в мене вимагали додаткові, що б призвело до затягування процесу.
Наперед вдячний за допомогу
Андрій
10:33 09.08.2012
відповідь:Відповідно до пункту 1 статті 123 Земельного кодексу України надання у користування земельної ділянки, межі якої встановлені в натурі (на місцевості), без зміни її цільового призначення здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право користування земельною ділянкою. Уповноваженим органом на прийняття вказаних рішень є орган місцевого самоврядування або орган виконавчої влади, компетенція яких окреслена у положеннях статті 122 та пункту 12 Перехідних положень Земельного кодексу України. Землевпорядна документація, складові якої визначені у статті 56 Закону України «Про землеустрій», розробляється на замовлення землевласника (землекористувача) ліцензованим суб’єктом господарювання відповідно до укладеного договору.