При виготовленні Державного акту на земельну ділянку (пай) було допущено помилку в кадастровому номері. При переоформленні спадщини відділ Дердкомзему не ставить відмітку про реєстрацію права власності, тому що кадастровий номер не вірний і люди вимушені виготовляти нові Державні акти за свої кошти. Чи правомірно це, адже помилка допущена не громадянином?
Землевпорядник сільської ради Лідія Савенко
13:43 08.08.2012
відповідь:Згідно пункту 4.11 Інструкції про заповнення бланків державних актів на право власності на земельну ділянку і на право постійного користування земельною ділянкою, затвердженої наказом Держкомзему України від 22.06.2009 № 325, новий державний акт (на ім’я спадкодавця) взамін зіпсованого, втраченого (пошкодженого) видається також спадкоємцю на запит нотаріуса щодо витребовування документів, необхідних для вчинення нотаріальних дій, відповідно до статті 4 Закону України “Про нотаріат”. Видача акта здійснюється протягом 15 робочих днів з дня отримання відповідних матеріалів, зазначених у пункті 4.8 цієї глави, та запиту нотаріуса. До заяви (клопотання) додаються: копія акта приймання-передавання межових знаків на зберігання; копія акта перенесення в натуру (на місцевість) меж охоронних зон, зон санітарної охорони, санітарно-захисних зон і зон особливого режиму використання земель за їх наявності; копія документа, на підставі якого набуто право на землю.

Новий державний акт взамін зіпсованого, втраченого (пошкодженого) видається за наявності в територіальному органі Держкомзему другого примірника відповідного державного акта та/або документації із землеустрою Державного фонду документації із землеустрою, відомостей щодо земельної ділянки та її власника протягом 15 робочих днів з дати надходження вищезазначених документів до територіального органу Держкомзему за рахунок органу, який здійснив реєстрацію такого державного акта. Водночас зауважимо, що заміна втрачених (пошкоджених) правопосвідчувальних документів на земельну ділянку здійснюється на платній основі відповідно до законодавства.