З початку року через урядову «гарячу лінію» до Головного управління направлено 32 звернення, з яких 5 звернень надійшло у серпні. Кількість розглянутих звернень, які надійшли через «гарячу лінію» Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру – 230 (52 звернення надійшло впродовж серпня).
Окрім цього, Головним управлінням Держгеокадастру у Тернопільській області отримано та опрацьовано 1 060 звернень, з яких 772 письмове, 288 – усних. Із загальної кількості звернень, розглянутих Головним управлінням за дорученнями Держгеокадастру – 110 звернень (20 з яких у серпні), від Тернопільської обласної державної адміністрації та Тернопільської обласної ради –48 (у серпні – 24); інших органів виконавчої влади та місцевого самоврядування – 37 (у серпні – 12); безпосередньо від громадян – 865 (за останній звітний місяць – 60). Від громадян на особистому прийомі надійшло 190 звернень, від громадян, під час консультації у громадській приймальні – 98. За результатами розгляду звернень надано відповідні роз’яснення згідно з чинним законодавством.
Найбільша кількість звернень до Головного управління з початку поточного року надійшла від жителів міста Тернополя, а також Тернопільського, Теребовлянського, Бучацького районів.